Announcement

Collapse
No announcement yet.

Brasileiros restorando???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brazilian
    replied
    Opa! :)

Leave a comment:

• salvapq
    replied
    [B]Não sou do brasil mas sei portugues[/B]

Leave a comment:

• cas04
    replied
    Brasileiro aqui também!

Leave a comment:

• rickalves13
    replied
    Brasileiro aqui. Novo no fórum

Leave a comment:

• electrorganique
    replied
    eu também sou brasileiro.

Leave a comment:

• mvnobrega
    replied
    sou brasileiro :)

Leave a comment:

• z726
    replied
    Falo Português um poquinho. Não sei se estiver outros brasileiros aqui, mas, de vez em quando, vêjam-se em [url]www.restoringforeskin.org[/url].

Leave a comment:

• admin
    replied
    Eu poderia enviar uma nota para todos os clientes do TLC Tugger no Brasil e em Portugal e dar-lhes suas informações de contato, e apontá-los para esta seção. Envie-me um e-mail para [email][email protected][/email] para que possamos decidir o que dizer na nota.
    I could send a note to all the TLC Tugger clients in Brazil and Portugal and give them your contact info, and point them to this section. Send me an email [email][email protected][/email] so we can decide what to say in the note.

Leave a comment:

• greg_b
    replied
    Welcome! Google translate gave me this translation:

[COLOR=#212121][FONT=arial][SIZE=16px]Hi, I speak English and Portuguese, I'm curious if there are more Brazilians here ???[/SIZE][/FONT][/COLOR]

I do not know how many Brazilians are members here, but almost everyone uses English, so you may want to use that (or both, of course) in the future.

Eu não sei quantos brasileiros são membros aqui, mas quase todo mundo usa o inglês, então você pode querer usar isso (ou ambos, é claro) no future.

Regards

Leave a comment:

• Gingerbreadman15
    started a topic Brasileiros restorando???

Brasileiros restorando???

oii, eu falo ingles y portuguese, estou curioso se tem mais brasileiros aqui???
Working...
X